Βιογραφικό
Ο Δρ Μάρκος Ρήγος, ψυχολόγος έχει καταρτιστεί σε αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα σε Ελλάδα, Αγγλία και Ιρλανδία. Η πολυετής εργασιακή εμπειρία και η συνεχιζόμενη κατάρτισή του σκιαγραφούν ένα υψηλό επαγγελματικό επίπεδο.
Όνομα: | Μάρκος |
Επώνυμο: | Ρήγος | Ημ/νια γεννήσεως: | 26 Δεκεμβρίου 1974 |
Εθνικότητα: | Ελληνική |
Τηλ.: | Η ιστοσελίδα είναι ενημερωτική. |
e-mail: | info@markosrigos.gr | website: | http://www.markosrigos.gr |
2001: | Aδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου (αρ. 28613) |
1999 - 2002: | Ph.D. in Psychology, Trinity College Dublin, Ireland.
(Διδακτορικό στην Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Τρίνιτυ, Ιρλανδία). |
1998 - 1999: | Master in Educational Psychology, University of Exeter, UK.
(Μεταπτυχιακό στην Σχολική Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Έξετερ, Αγγλία). |
1994 - 1998: | Πτυχίο Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών. |
2007 - συνεχίζεται: | Προϊστάμενος - Ψυχολόγος: Συμβουλευτική, ψυχοθεραπεία και πρόληψη για την ψυχική υγεία, Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας - Υγείας, Παιδείας & Εθελοντισμού, Δήμος Ηλιούπολης. |
2013 - συνεχίζεται.: | Ψυχολόγος: Ψυχομετρία, ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός, Computer Academy. |
2005 - 2007: | Ψυχολόγος: Αξιολόγηση και θεραπεία. |
2003 - 2004: | Θέση ψυχολόγου, Γραφείο προληπτικής ψυχικής υγιεινής, Π.Ν. |
2003: | Θέση ψυχολόγου, ψυχιατρικός τομέας, Νοσοκομείο Σαλαμίνας, Π.Ν. |
2001 - 2002: | Σχολικός ψυχολόγος σε γυμνάσιο, Ιρλανδία (μερική απασχόληση). |
1998 - 1999: | Πρακτική εκπαίδευση σχολικού ψυχολόγου, England & Ireland. |
1998, Μάρ: | Πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο παίδων, «Αγία Σοφία», Αθήνα. |
1997, Σεπ - Νοε: | Πρακτική άσκηση στο ίδρυμα παιδιού «Άγιος Αντρέας», Αθήνα. |
1996 - 1998: | Εθελοντική Εργασία στο χωριό SOS, Βάρη, Αττική. Δημιουργία & συντονισμός ψυχοεκπαιδευτικών ομάδων. |
1994 - 1995: | Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Best Buddies», Πανεπιστήμιο Αθηνών. |
2006 - συνεχίζεται: | Εισηγητής μαθημάτων "Διαγνωστικής & Επαγγελματικού προσανατολισμού" και "Μεθοδολογίας της Επιστημονικής Έρευνας" (Ελληνικό Ινστιτούτο Νευροφυτοθεραπείας και Ανάλυσης του Χαρακτήρα). |
1999 - 2000: | Διδάσκων με ανάθεση στο τμήμα ψυχολογίας του TCD, Ireland. |
1999 - 2000: | Βοηθός ερευνητή, Children's Research Centre, Dublin, Ireland. |
1997 - 1998: | Βοηθός ερευνητή σε τρία ερευνητικά προγράμματα, παν/μιο Αθηνών. |
1997 - 1998: | Διδάσκων με ανάθεση σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα, T.R.I.I., Αθήνα. |
1999 - 2001: | Τριετής υποτροφία από το Trinity College, Dublin, Ireland. |
1998: | Υποτροφία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. |
1997: | Υποτροφία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. |
2014 - 2015: | Συμμετοχή σε ΜΚΟ εθελοντών για ανθρωπιστική δράση & προσωπική ανάπτυξη. Ηχώ καρδιάς. |
2013 - 2014: | Στάση του σώματος και χαρακτήρας: Ελληνικό Ινστιτούτο Νευροφυτοθεραπείας και Ανάλυσης του Χαρακτήρα. |
2010 - 2011: | Σεμινάριο ψυχολογικής θεραπείας Gestalt: San Fransisco Gestalt Institute & Ecole Parisienne de Gestalt (157 ώρες). |
2010 - 2011: | Σεμινάριο για την ψυχική υγεία των βρεφών και των νηπίων: Παιδοψυχιατρική κλινική - Νοσοκομείο Παίδων, "Αγ. Σοφία". |
2003 - 2009: | Εκπαίδευση στη σωματική ψυχοθεραπεία: Ατομική και ομαδική (Ελληνικό Ινστιτούτο Νευροφυτοθεραπείας και Ανάλυσης του Χαρακτήρα). |
2006: | Πιστοποίηση στη σειρά επαγγελματικού προσανατολισμού: CAPS Άριστον (epaggelma.gr). |
2006: | Εισαγωγή στη ψυχοθεραπεία συμπεριφοράς (13 δίωρες εισηγήσεις, ΕΚΨΥΕ) |
1997 - 1998: | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα νευροψυχολογικής αξιολόγησης. |
1997 - 1998: | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφαρμοσμένης θεωρίας συμπεριφοράς ΙΙ. |
1996 - 1997: | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφαρμοσμένης θεωρία συμπεριφοράς Ι. |
1996 - 1997: | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ψυχολογικής αξιολόγησης Ι. |
1996 - 1997: | Προπτυχιακό πρόγραμμα ψυχολογικής αξιολόγησης. |
2004 - συνεχίζεται: | Μέλος του Πανελλήνιου Ψυχολογικού Συλλόγου (αρ. μέλους: 352) |
2002 - 2003: | Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων (ISPA). |
2000 - 2003: | Μέλος της Ιρλανδικής Ψυχολογικής Εταιρίας (PSI). |
1998 - 2000: | Μέλος της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρίας (BPS). |
1996, Μάιος: | Επίσημη άδεια διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας. |
1990 - 1993: | Σπουδές Ιταλικής γλώσσας, βασικό επίπεδο. |
- Κοινωνικές Ικανότητες:
- Αξιοποίηση δυναμικού ατόμων και ομάδων: Ικανότητα αξιοποίησης ανθρωπίνων πόρων, ομαδική ψυχοθεραπεία.
- Οργάνωση και βελτίωση επικοινωνίας ατόμων και οργανισμών.
- Ποικίλη πολιτισμική εμπειρία: Εμπειρία σε Ελλάδα, Αγγλία και Ιρλανδία. Εργασία με πληθυσμό όλων των κοινωνικών στρωμάτων.
- Οργανωτικές Ικανότητες:
- Διαχείριση Ομάδων: Συντονιστής ομάδων παιδιών, εφήβων και ενηλίκων σε Ιρλανδία και Ελλάδα.
- Δίπλωμα διδασκαλίας ποδοσφαίρου για παιδιά ηλικίας 10-15 ετών, FIFA, UK
- Τεχνικές Ικανότητες:
- Δημιουργία ιστοσελίδων και χρήση άλλων υπηρεσιών διαδικτύου.
- Χειρισμός λογισμικού επεξεργασίας ποιοτικών δεδομένων "NUDIST".
- Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή - ποίκιλες βασικές εφαρμογές.
- Συγγραφικό Έργο:
- Περιλαμβάνεται κυρίως αδημοσίευτο υλικό όπως διατριβή, πτυχιακές, δοκίμια, επιστημονικά άρθρα, πειραματικές εργασίες καθώς και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια.
Αθήνα 2014